Obchodní podmínky

Obchodní podmínky společnosti 1901.cz (Ing. Rudolf Procházka).


se sídlem: Okrajová 4760, 43001 Chomutov, identifikační číslo: 10417125, DIČ:  CZ480625100 (Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona)

pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.1901.cz

ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) obchodní společnosti Ing. Rudolf Procházka - 1901.cz, se sídlem Okrajová 4760, 43001 Chomutov, identifikační číslo: 10417125, zapsané v obchodním rejstříku (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou či právnickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese www.1901.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).

2. Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.

3. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.

4. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.

5. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

DOBA DODÁNÍ: Zboží je většinou skladem v centrálním skladu v Německu, doba doručení přímo k Vám je cca 5 dnů.

POŠTOVNÉ: Při platbě předem na účet 60,- Kč (u zboží malé hmotnosti a rozměrů jen 45,- Kč), příplatek za dobírku je 30,- Kč.

Zboží, které není skladem a je na objednávku je obvykle dodáno během 3-4 týdnů. V případě zájmu nám prosím pošlete email (info@hellrider.cz)

Jsme plátci DPH.

 

Všeobecné obchodní podmínky pro nákup v tomto internetovém obchodě

Vymezení pojmů

1) Spotřebitelská smlouva – smlouva kupní, o dílo, případně jiné smlouvy dle občanského zákoníku, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel resp.prodávající.

2) Dodavatel/prodávající – je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.

3) Spotřebitel (kupující) - je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to fyzická či právnická osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby za jiným účelem než pro podnikání s těmito výrobky nebo službami.

 

Uzavření kupní smlouvy

Veškeré nabídky prodeje zboží umístěné ve webovém rozhraní obchodu jsou nezávazné a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží

Odeslaná objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a závazným potvrzením objednávky prodávajícím vzniká kupní smlouva mezi prodávajícím a zákazníkem (spotřebitelem).

 

Storno objednávky

1) Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:

·         - Zboží se již vyprodalo, již se nedodává nebo nevyrábí a není ho tak možné dodat, prodejní cena nebo označení zboží v e-shopu obsahuje chybu či překlep a kupující neakceptuje opravenou kupní cenu či upřesnění zboží nebo jeho varianty;
- U zboží se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží a kupující změnu ceny neakceptuje;
- Prodávající má právo objednávku stornovat také v případě, že kupující vyplní chybné nebo neúplné kontaktní údaje.

2) V případě, že tato situace nastane, prodávající bude bez zbytečného odkladu kontaktovat zákazníka za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka dle jeho instrukcí převedena zpět na jeho bankovní účet nebo zaslána na jeho adresu.

3) Kupující může objednávku stornovat kdykoliv, pokud nebyla ještě expedována (předána k přepravě). Storno objednávky může prodávající provést emailem nebo telefonicky.

 

Platnost cen

Ceny jsou platné v momentě objednávky. V případě, že dojde k neočekávané a výrazné změně cen ze strany dodavatele, upozorní dodavatel kupujícího na změnu ceny před expedicí zboží. V případě, že kupující nebude se změnou ceny souhlasit, má dodavatel právo objednávku stornovat.

Přestože se snažíme o maximální přesnost údajů a cen uvedených u zboží v e-shopu, může se přes veškerou pečlivost stát, že se v takto velkém množství údajů vyskytne chyba nebo překlep v názvu zboží, jako technické specifikaci, popisu, obrázku (obrázky jsou informativního charakteru), v nabízených variantách zboží, ceně zboží nebo u jiného údaje uvedeného zboží. Negarantujeme proto věcnou správnost obsahu webových stránek e-shopu, vyhrazujeme si právo chyb a překlepů, a právo aktualizace údajů u zboží v e-shopu bez předchozího upozornění.

 

Ochrana osobních údajů

Provozovatel internetového obchodu se zavazuje, že Vaše obchodní údaje neposkytne jakékoli třetí straně. Potřebné osobní údaje budou předány pouze dopravci (jméno, adresa, popř. telefon). Vaše data budou dle zákona zabezpečena a použita pouze při komunikaci mezi prodávajícím a kupujícím.

 

Převzetí zboží

DOPORUČUJEME! Při převzetí zásilky dodané přepravcem provést vnější kontrolu zásilky. V případě vnějšího poškození zásilky, zásilku od přepravce nepřebírejte.
Sepište reklamační protokol s dopravcem a kopii zašlete e-mailem na adresu info@hellrider.cz
Pokud se rozhodnete takto poškozené zboží přijmout, vystavujete se možnosti, že při případné reklamaci prodávající prokáže na základě Vámi podepsaného přepravního dokladu, že zásilka při jejím převzetí byla zvnějšku nepoškozena.
Odpovědnost za kompletnost nepoškozené dodávky nese dodavatel.
Spolu se zbožím obdrží kupující také fakturu (daňový doklad), která platí zároveň jako doklad o záruce.